wtorek, 5 czerwca 2018

INFORMACJA


Moi drodzy! Z racji tego, że w ostatnim czasie nie wykazywałem większej aktywności na blogu, postanowiłem napisać parę słów wyjaśnienia.
Kiedy opublikowałem III miniaturkę, wiedziałem, że czeka mnie ciężki okres na uczelni, dlatego liczyłem, że uda mi się wstawić kolejny rozdział do końca kwietnia. Niestety, jak widzicie, nie udało mi się. Naprawdę Was przepraszam, ale w lipcu czeka mnie obrona pracy dyplomowej, niemal każdą wolną chwilę spędzam nad książkami, dlatego „HP i Moment Zwrotny” jest w tej chwili jedną z ostatnich rzeczy, o której myślę. Dzisiaj oddałem ostateczną wersję pracy dyplomowej, nie wiem jednak, ile czasu będę potrzebować na wprowadzenie ostatnich poprawek i załatwienie pozostałych spraw związanych z procesem dyplomowania. Nie chcę również spekulować i podawać konkretnych terminów, bo nie raz moje przypuszczania okazały się błędne, więc nie mam zamiaru znowu Wam czegoś obiecywać, a później tego słowa nie dotrzymać. Rozdział od dawna jest u bety, więc gdybym w najbliższym czasie go dostał (nikłe szanse, bo moja beta również jest naprawdę zapracowana), to zrobię wszystko, żeby go jak najszybciej opublikować. Obawiam się jednak, że do lipca, tj. do obrony, nowy rozdział się nie pojawi.
Jednakże, jeśli chcecie przeczytać jakiś tekst mojego autorstwa, to w zakładce „Biblioteka Hogwartu” znajdziecie link do opowiadania („Obłęd obłędowi nierówny”), z którym jakiś czas temu brałem udział w konkursie katalogu „Księga Baśni”. Opowiadanie nie jest może zbyt ambitne (przyznaję, napisałem je pod wpływem impulsu), nikt mi go nie sprawdzał, więc zawiera parę błędów, ale myślę, że mimo wszystko stanowi ciekawą odskocznię od życia codziennego.
Podsumowując, nie wiem, kiedy opublikuję kolejny rozdział (prawdopodobnie dopiero w drugiej połowie lipca), jeśli jednak coś się zmieni i pojawią się szanse na szybszą publikację, wszelkie informacje znajdziecie w odpowiednim miejscu („Kula Profesor Trelawney” - prawa kolumna). Pozdrawiam!:) 
  

4 komentarze:

  1. No wiem, wiem. Jak tylko oddam własną pracę, to sprawdzę Ci ten rozdział.:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na obronie dyplomu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń